تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

شاهرخی: عملکرد تیم نوجوانان تا این جا بسیار ارزشمند است

  • کد خبر: ۱۹۵۱۹۵
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
شاهرخی: عملکرد تیم نوجوانان تا این جا بسیار ارزشمند است
پیشکسوت فوتبال گفت: همین که نوجوانان توانسته‌اند تا این مرحله پیش بروند کار بازیکنان و مربی ارزشمند است و نیاز به پاداش دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، همایون شاهرخی، بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال نوجوانان در رقابت‌های جام جهانی اندونزی اظهار کرد: کار درست باید اصولی باشد. اصول یعنی رعایت مدیریت، مقررات، تدارکات و در نهایت حفظ بازیکنان و کادر فنی. متاسفانه ما خصوصیاتی داریم که با یک مویز احساس گرمی و با یک غوره احساس سردی می‌کنیم، اما باید دقت کنیم که با یک باخت یا برد اگر تیم صعود نمی‌کرد مربی این رده سنی بلافاصله تغییر پیدا می‌کرد؛ همان طور که این مساله در خصوص تیم امید و جوانان رخ داد.

وی گفت: چون ثبات مدیریتی وجود ندارد هرکسی به فکر خودش است و دوست دارد سریع نتیجه بگیرد و اگر نتیجه‌ای حاصل نشد اولین کسی که تغییر می‌کند مربی است در صورتی که رسم فوتبال و مدیریت این نیست و باید یک مربی چند سال با تیمی کار کند تا مراحل پیشرفت را طی کند. خوشبختانه این تیم با مربیگری عبدی توانست در جام جهانی تا امروز عملکرد موفقی داشته باشد، اما نباید این موفقیت را در بوق و کرنا کنیم که این تیم حتما باید مراکش را نیز شکست دهد و به مراحل بعد راه پیدا کند. همین که نوجوانان توانسته‌اند تا این مرحله پیش بروند کار بازیکنان و مربی ارزشمند است و نیاز به پاداش دارد به شرط این که مسئولان قدردان زحمات و تلاش بازیکنان و کادر فنی باشند و پاداش را ابتدا برای خود برندارند.

شاهرخی تصریح کرد: باید قبول کنیم که سطح فوتبال برزیل و انگلیس قابل مقایسه با فوتبال ایران نیست. شاید یک بار دیگر با این تیم‌ها بازی کنیم نتیجه جور دیگری رقم بخورد، اما همت و غیرت ایرانیان و زحمات مربیان سبب شد که هرچند برابر انگلیس نتیجه را واگذار کردند، اما بازی خوبی ارائه دادند. به هر صورت سطح فوتبال انگلیس خیلی بالاتر از فوتبال ماست و اگر ۲ بر یک نتیجه را واگذار کردیم باخت آبرومندانه‌ای بود و نباید باخت برابر انگلیس را نقطه ضعف مربیان و بازیکنان قلمداد کنیم. امیدوارم تیم ملی نوجوانان برابر مراکش نیز با برتری خود سبب خوشحالی مردم شوند.

این پیشکسوت فوتبال افزود: برای اینکه تیم رها نشود باید شالکه اصلی تیم و کادر مربیگری حفظ شود و مدیریت دقت بیشتری داشته باشد و کادر فنی بزرگسالان به تیم نوجوانان توجه جدی کند. باید بپذیریم که سن فوتبالی برخی از بازیکنان تیم ملی بالاست و این خلاء باید با حمایت از نوجوانان از بین برود. همه در حرف به دنبال حمایت از تیم ملی هستند در حالی که اگر تیم امید حفظ می‌شد از همان تیم بازیکنانی به تیم بزرگسالان راه پیدا می‌کردند.

وی افزود: باید تیم مدیریتی وجود داشته باشد که این شاکله حفظ شود نه اینکه بعد از پایان مسابقات اگر نتیجه‌ای حاصل نشد تیم رها شود؛ همان طور که این اتقاق برای تیم امید رخ داد و الان تیمی به اسم امید نداریم در صورتی که اگر تیم به المپیک راه پیدا می‌کرد موفقیت را به اسم خود رقم می‌زدند و در صورت باخت، مربی را مقصر می‌دانستند.

شاهرخی در پایان گفت: باید بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی بازیکنان و کادر فنی حفظ شوند و اردو‌های آن‌ها تعطیل نشود تا سرنوشت تیم امید را پیدا نکنند. بازی بعدی تیم نوجوانان برابر مراکش بسیار مهم است و باید با حمایت از این تیم انگیزه لازم را برای برد در بازیکنان ایجاد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->